25 грудня 2012

Фіолетова з метеликом

Словом, підсіла я на поєднання в блозі "Штампи з любов"ю", певно мене надихає ще й той факт, що в рожевому поєднанні стала переможцем:) Сьогодні поєдную фіолетовий з білим, може трохи банально, але я так люблю робити цих двошарових метеликів! Знизу метелик виштампуваний фіолетовим чорнилом на білому папері, а зверху - гарячий ембосинг білою пудрою на кальці. Ще з білого - серединки квіточок і підкладка під основу. Напис - теж гарячий ембосинг, пудра світло-фіолетова:) Ще додала трохи ручного шва, роблю це часто в останніх роботах. Сподіваюся, листівка достатньо монохромна:)





Листівка відкривається трохи незвично: біла розгортка наклеєна на темно-фіолетову основу, дуже мені подобається такий варіант. Оригінальну ідею підгледіла тут, в мене без прозорої плівки.

8 коментарів:

  1. Класна ідея з розгорткою. І листівочка чудова. Мені теж подобаютьсятвої метелики!

    ВідповістиВидалити
  2. Марічко, листівочка гарнюща!!! Засмучує мене лиш те, що центральний папір на фото виглядає більше сірим, ніж фіолетовим((
    Але однозначно листівка - красуня!! Дуже класні і продумані детальки, акценти, так вкладати стрічку певно лише ти вмієш;) і квіточки, і метелик звичайно ж - ну все дуже гарно!!:) Ідею з розгорткою треба й собі запам'ятати;)
    п.с. З Новим роком!!:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Вітаю з перемогою в рожевому поєднанні!:) І бажаю, щоб надалі ще більше щастило!:)

      Видалити
  3. Ееее, ні, той папір таки фіолетовий, ще й який:) можу пошукати ту колекцію (то Давкрафт, здається). А те, що до фотографування в мене дві ліві, то правда))) тебе теж з Новим Роком, Ірусю!

    ВідповістиВидалити
  4. Марічка! Листівочка таки гарнюня, не зважаючи на фото! Не пропадай!
    Заходь до мене за нагородкою)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Лмстіка така яскрава і насичена.... Заходь за нагородою http://natalysik.blogspot.com/2013/04/blog-post.html

      Видалити

Люблю читати ваші коментарі! Дякую вам за них!