02 листопада 2012

Різдвяне. Тиждень третій.

Минулого тижня я відверто халявила і листівку для ДП-шного марафону не робила. Був якийсь такий настрій, що мереживо і стрічка (обов"язкові елементи тижня) здавалися акторами з різних опер. Зате на початку цього тижня дуже добре подружилися мені мереживна квіточка і шнурочок твайн. Так що я трохи відійшла від теми, але вийшла в мене листівка, яка дуже мені подобається. В житті вона така біленька-чистенька, снігом пахне:) І калиною на снігу. В американців теж ті червоні ягідки присутні, як вони називаються? Словом, дивіться


2 коментарі:

  1. Марічко, яка ж ти молодчинка!! Дуже гарнюня листівочка!! А в мене щось нема натхнення... чекаю))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Можливо, з першим снігом прийде:) В мене якраз є настрій до новорічних і дитячих робіт, так що ловлю мить.

      Видалити

Люблю читати ваші коментарі! Дякую вам за них!