02 липня 2012

Просто усміхнись!

Моя люба кумася святкувала 30 червня свій День народження. Я вже їй стільки всього бажала за роки знайомства, що в цей день хотілося побажати тільки одного: частіше усміхатися! Посмішка їй дуже пасує:)


Листівка - мій рекорд,зроблена за 20 хвилин. Більше доця мені не виділила:) І взагалі, останнім часом треба частіше включати "моторчик", бо довго моєї відсутності дітьо не витримує:)




Матеріали: папір Melissa Frances, First Edition, штампик пташка Charter Box, квіти Thailand, дірокол гілочка від MS, чорнилко коричневе MS, біла пудра для гарячого ембосінгу WOW!, підвіска. Шов ручний, як завжди.

4 коментарі:

  1. Гарненька) Мені дуже подобається! 20 хв. то дійсно рекорд)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! Вона вживу якась значно симпатичніша, фото не дуже)

      Видалити
  2. Суперова і штамп класно дивиться!

    ВідповістиВидалити

Люблю читати ваші коментарі! Дякую вам за них!