02 червня 2012

Перша чоловіча

Є листівки, які даються мені важко і задоволення від їх створення чомусь не отримується. наприклад, весільну тематику не дуже люблю (так-так), модно-гламурний стиль не виходить, і ще я ніколи не пробувала навіть робити щось чоловіче. Здавалося, що то дуже важко, бо і з прикрасами переборщити не можна. і матеріали підібрати нема з чого. Але приїхали Гольцові дістреси, я подивилася на них уважно-прискіпливо і вийшла в мене перша чоловіча листівка.



Скетч знайшла у блозі АртУголок, а завдання в них з такою гарною назвою "На встречу чудесам" - дуже пасує мені до цієї листівки з кораблем посеред морських хвиль.


Також прийму участь у завданні блогу Secial Day Cards - День Рождения Мужская открытка. Так що давайте плисти назустріч літу, морю і новим враженням!

10 коментарів:

  1. Дуже класна листівочка!!!!
    Мені теж чоловічі трішки важко даються)))але пробувати в любому випадку потрібно!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, так, пробувати щось нове трохи страшно, але корисно)

      Видалити
  2. Марічко, листівочка дуже незвичайна і мрійлива:) Якщо хочеш, додайся в блог SDC, у них якраз тематичне завдання;)
    http://special-day-cards.blogspot.com/2012/05/29.html

    ВідповістиВидалити
  3. Листівочка гарна, те що чоловіча видно одразу, але водночас якась вона мені весала, життєрадісна...одним словом літня)

    ВідповістиВидалити
  4. Чудесный парусник и великолепная мужская открытка! Как здорово, что наш скетч так вдохновляет!

    Ирина из АртУголка

    ВідповістиВидалити

Люблю читати ваші коментарі! Дякую вам за них!