12 квітня 2012

Фіолетове. Шеббі?

Я мала аж два тижні перерви у скрапових справах. А причина у моїй другій мамі - свекрусі, вірніше, у її Дні народження:) Святкує вона 5 квітня, і я ще в грудні почала готувати їй подарунок - вишиваний пасхальний рушничок (ну оскільки День народження перед Пасхою, тому такий вирішила робити подарунок). Почати то почала, але затягнувся той процес аж до сьогоднішнього дня, от тільки що закінчила. Покажу при нагоді. А на скрап часу не було, от тільки вчора зробила ще й листівку до подарунка. Вийшла схожа характером на маму - спокійна, добра, затишна (так мені здається):


Коли я тільки починала цікавитися листівками ручної роботи і скрапом взагалі, то зробила висновок, що шеббі шик і вінтаж - то зовсім не моє. Виявляється, на той момент я просто не бачила неймовірно гарних робіт в цих стилях. Не уявляла, як по різному можна зістарити папір і яке відчуття міри і стилю треба мати, щоб правильно підібрати відтінки і деталі листівки. Тепер от потрохи збираюся освоювати і ці складні напрямки. Не знаю, чи є в моїй листівці хоч щось від справжнього шеббі:) Хочеться вірити, бо я старалася. Зробити монохром вирішила під впливом завдання №11- "Монохром" від блогу "Штампи з любов'ю" (вже давно хочу взяти участь у їхніх завданнях, та все руки не доходять).
Ну а настрій роботи з'явився від перегляду блогу "Винтажное кафе" - я в нього закохалася! Напрошуся до них на завдання "Украшение русалок" - в роботі треба використати перлинки./ Настроение работы появилось под впечатлением от блога "Винтажное кафе" - я в него влюбилась!
Хочу принять участие в их задании "Украшение русалок" - в работе нужно использовать жемчуг.

Ну і трохи деталей:



6 коментарів:

  1. Люблю такий колір )) чудова листівочка ))

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо за участие в задании блога "Штампы с любовью"!

    ВідповістиВидалити
  3. Маричка, замечательная работа! приятные цвета и детальки) можно полусухой кистью с акрилом пройтись еще и по шебби-ленточке, для пущей потрепанности)) спасибо что вдохновилась нашим жемчужным заданием!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо за совет, попробую обязательно в следующих работах, так как эту уже подарила:)

      Видалити
  4. Як я люблю фіолетовий! Дуже гарна робота!

    П.С. Заходь по нагороду http://sergiocristy.blogspot.com/2013/02/blog-post_27.html

    ВідповістиВидалити

Люблю читати ваші коментарі! Дякую вам за них!