24 лютого 2012

Майже clean і дуже simple

Сьогодні я з дуже простенькою листівочкою в ніжних весняних тонах. Мала під рукою шматочок скрап паперу, яких ніяк не чіплявся до різного роду декору. Ну то я вирішила зробити декором сам папір:) Так що листівочка майже в стилі clean&simple, тут тільки квіти "власного виробництва" - ще одна варіація на тему кручених з паперу трояндочок від Агнешки. Я, правда, трохи забагато їх поскубала і засильно скрутила, тому на оригінал не дуже схожі, але будемо вважати це авторським задумом:) До речі, дуже люблю блог Агнешки, там можна побачити багато красот.
З листівочкою візьму участь у завданні #11 від блогу Зроби Сама - Листівки з квітами, зробленими власноруч. Стрибаю в останній вагон, оскільки прийом робіт закінчується сьогодні:)



6 коментарів:

  1. Марічко, квіти вийшли шикарнющі!!! І дуже ніжна листівочка:)

    ВідповістиВидалити
  2. квіточки дуже ніжні вийшли, дуже красиво!

    ВідповістиВидалити
  3. А мені твої квіточки більше подобаються!
    Тим більше, що її квіточки за допомогою ножів роблені. ))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую! В Агнешки мені подобається, що вони такі пишні виходять, треба ще буде потренуватися. Та й від паперу певно залежить.

      Видалити
  4. Тільки-но знову прочитала назву - довго сміялась))) Це ж треба так назвати)))

    ВідповістиВидалити

Люблю читати ваші коментарі! Дякую вам за них!